søndag 24. oktober 2010

Stylist?

Uka som gikk var mye preget av shopping. På kun én uke klarte jeg å bruke hele 15 000,-.. minst. Dette inkludert USA-turen så klart. Men hva gjør jeg nå? Jeg kan ikke fortsette denne trenden i allefall. Igår hadde jeg en fantastisk tur ute med min bestevenninne og noen av mine kollegaer fra Mango. Jeg ble spurt om jeg ville være personlig stylist, og det høres jo veldig kjekt ut! Da trenger jeg ikke bruke penger på meg selv når jeg er ute å shopper, jeg kan heller hjelpe "klientene" mine å bruke penger og shoppe :P I så fall må jeg gå laaangt inn i meg selv og grave fram motet til å ikke bruke en eneste krone selv når vi er ute å handler. Det kommer til å bli vanskelig kjenner jeg, hehe.

Dersom jeg skal ha en framtid som stylist, så må jeg ha flere "klienter". Trenger du en venn å handle med, og som kan tipse deg om de billigste og hippeste plaggene i byen, så er det bare å slå på tråden ;) Evt komme innom Mango når jeg er på jobb :)

Her er noen bilder fra gårsdagen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar