søndag 17. oktober 2010

Nye accessories

Som den fødte shopoholiker så bruker jeg ganske mye penger i måneden på å mate klesskapet mitt... Denne uken gikk jeg til innkjøp av et nytt armbånd, en genser og en hatt. Min søte, kjære mor tok meg med på speed-shopping, og jeg endte opp med to par nye sko. Nå er det rett før skapet mitt sprekker av mettelse. Hva skal jeg gjøre? Jeg har ikke mer veggplass til å spikre opp flere klær på veggene heller. Det virker som jeg kanskje må kjøpe meg en "rail" som vi kaller det. Jeg får godsnakke med kjæresten. Stakkaren har knapt plass til sine egne klær på rommet. Jeg er nødt til å fôre sparekontoen min litt mer, slik at jeg ikke bruker så mye penger på shopping. I desember blir det shoppingtur til Edinburgh, i januar skal vi 13 dager til Houston, Texas, og i juni skal jeg to uker til California. Shit. Hvordan kommer dette til å gå? Snart må jeg kanskje bruke kjøkkenskapene... Og vi som allerede ikke har plass til kopper og kar pga den nye oppvaskmaskinen. Ser ut til at jeg er "faced" med en liten krise her. Har du noen tips til hva jeg kan gjøre?

Pumps fra Din Sko; 299,-

Støveletter fra Din Sko; 599,-

Armbånd fra Mango og Gina T; 79,-

Hatt fra H&M; 99,-

Mitt antrekk på byen igår: Cardigan fra H&M; 199,- og hatten 99,-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar