fredag 29. oktober 2010

Min chic'e og unique' venninne

Hvor mye tid bruker vi gjennomsnittlig hver dag på å tenke på klær og mote? Ca like mye som gutter tenker på sex? Ja, det vil jeg tro. Hvert 7ende sekund. Jeg tenker på klær hver gang jeg ser en jente gå forbi. Det er stor forskjell på å dømme og å analysere klesstil. Jeg dømmer aldri mennesker etter hva de har på seg, men jeg analyserer og danner meg et førsteinntrykk. Veldig ofte samsvarer førsteinntrykket mitt med hvilken personlig stil jenta har. Det er så utrolig spennende å se hvordan en jente klarer å sette sammen et antrekk etter stil, trend og dagsform. Jeg blir inspirert, rett og slett.

Venninnen min har et øye for klasse. Hun er rett og slett chic med stor C. Stilen kan beskrives som en krysning mellom vintage og trendy. Hun setter sammen klær som om de skulle vært puslespillbrikker fordi de passer alltid perfekt sammen. Fargene sklir inn i hverandre, og fargetonene er alltid de rette. Da vi var på shopping sammen etterfulgt av vinkveld på Helt Rått, var det myyye motesnakk. Det faller så naturlig å snakke om klær med ei som vet hva hun snakker om, og som tydeligvis elsker klær like mye som meg selv. Det blir nok flere poser fylt med Chanel og DVF når vi er ferdige med Beverly Hills neste sommer! Du har en stil som matcher personligheten din, den er fantastisk :)


    Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar