søndag 31. oktober 2010

Allehelgensaften

Igår når jeg kom hjem fra byen hadde alle tre lyspærene vi har i leiligheten gått på én gang. Merkelig. I tillegg til denne tilfeldigheten, så klarte jeg å drømme at en mann skulle drepe meg i drømmene mine. Freddy Krueger? Ja, jeg tror det var han. Ganske creepy egentlig. Nå har jeg tent alle stearinlysene vi har i leiligheten, i tillegg til å spist meg stappa på is, pistasj så klart.

Å finne ut hva en skal ha på seg på allehelgensaften synes jeg er det vanskeligste valget når det kommer til å velge antrekk i løpet av hele året. Til og med værre enn å velge hva jeg skal ha på meg på bursdagsfesten min. Når jeg tenker meg om så må 17. mai være den letteste dagen; da er det bunad uansett. Kunne vi ikke brukt bunad på halloween også? Det hadde vært så mye lettere. Tror jeg skal gå for det neste år.

Når det kommer til utkledning så er barn de flinkeste til å sminke og kle seg ut. Da jeg kom hjem ikveld stod det to skumle draculaer utfor døra. De va faktisk skumle! Jeg ble imponert over hvor scary jeg syntes de var. Skal det virkelig så lite til for å skremme meg? De var jo søte og små. Snop fikk de og. Ellers hadde de vel halshugget meg med plastikk-hakegaffelen sin? På halloween-festen igår var det dårlig med utkledning.. Jeg var katt. Å herregud så klisjé! Det var minst 27 katter i tillegg til meg. Neste år blir det definitivt bunad, hardangerbunad.

Meg og Nina

Katten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar