søndag 10. oktober 2010

Lillesøster er blitt modell!

Jeg har alltid sagt at vårt yngste medlem av familien har fått de beste genene. Hun har både høyre hjernehalvdel i beste orden, dvs. intelektulle ferdigheter på topp, i tillegg til skjønnheten. Ikke rart hun nå har fått sitt første modelloppdrag. Sjalu, jeg? Åneida! Hehe...

Lillesøsteren min må ha gener fra et stykke ut i slekten, ettersom hun ikke likner noe særlig på noen av oss andre i flokken. Når det er sagt så begynner hun å likne mer og mer på meg. Eller kanskje omvendt? I allefall haken og øyepartiet er mer likt nå enn da hun var 10 og jeg var 17. Da kunne vi like så gjerne bodd på hver sin side av jorden. Når hun var 13 og jeg va 20 trodde folk at hun var storesøsteren min, altså mellomst, broren min (som nå er 18) var eldst, og jeg var yngst.... Flaut. Men sånn er det når jeg ser fem år yngre ut, altså 17, og søsteren min ser fem år eldre ut, altså 20.

Ja, tenk! Hun er nå blitt 15 år. Nydelig jente er du, og du blir bare vakrere og vakrere for hver dag som går.
Her er noen eksempler.
Glad i deg, vennen.

                                         Elisabeth modell i strikkeblad.


1 kommentar: