fredag 22. oktober 2010

En dag som stylist

Idag fikk jeg tak i et av punktene jeg hadde på shoppinglisten min på tirsdag, nemlig et solpudder. Jeg endte opp med et fra Body Shop til 169,- som jeg har hatt før.. Siden jeg klarte å bruke opp nøyaktig 10000,- på USAtur idag, så orket ikke kortet noen stor pågang denne ettermiddagen. Det ble allikevel en veldig koselig bytur som stylist for min venninne Marianne. Jeg hadde fått i oppdrag å hjelpe henne finne et antrekk jeg gikk med for to helger siden. Det resulterte i ca 2000,- minus på kortet og et bredt smil om munnen. Jeg syns jeg lyktes som stylist, eller hva syns du Marianne? :) Selv om vi var innom både øst og vest i Stavanger, så blir det en ny bytur imorgen, for jeg må finne et Halloweenantrekk... Forslag?? Jeg vet ikke enda hva jeg skal kle meg ut som.

Her er noen bilder fra byturen vår :) Og forresten... Jeg har nå over 1000 treff på siden min på under 14 dager :D Så kjekt at dere leser bloggen min! :) Kommentér gjerne også! Det setter jeg stor pris på :)

 

 

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar