onsdag 20. oktober 2010

Nattåpent på Kvadrat er farlig...

Spare, spare, spare.. Ja, jeg vet. Men hva skal jeg gjøre når Kvadrat bestemmer seg for å utfordre lommeboken min på det sterkeste når de bestemmer seg for å ha åpent til langt etter leggetid.. Det er bare én ting å gjøre: ta på skoene og sleng deg i bilen. Så det var det jeg gjorde. Heldigvis har jeg med meg min bedre halvdel som kan stoppe meg i å ta knekken på kortet mitt, bokstavlig talt. Vel fremme på Kvadrat møter vi andre lommebøker som ser skjebnen inn i øynene. Det er stappfullt med mennesker, så samvittigheten min blir litt lettere siden det ikke kun var jeg som skulle på shopping etter stengetid. Før jeg dro hadde jeg laget en liten liste over det jeg skulle kjøpe:

1. Foundation
2. Hudfarget neglelakk
3. Øyenskygge fra Body Shop
4. Nytt solpudder
5. Mascara fra Clinique
6. Bed Head hårspray

En av de første butikkene min tålmodige samboer og jeg besøkte var Parfymelle. Her brukte jeg ca 30 minutter og 500,-. Så var det gjort. Jeg kjøpte en foundation fra Laura Mercier (make up-artisten til Madonna og andre kjendiser i Hollywood)... Kim fikk en parfymeprøve siden han var så tålmodig. Dét var imidlertig ikke nok til å få være litt lengre på shopping.. Men en gratis McDonaldsburger skaffet meg litt ekstra tid til å kjøpe en øyenskyggebase fra Mac. Det var den shoppingturen... Ett av punktene ble dekket, så får jeg ta de 5 andre når jeg skal ut å shoppe på fredag... Synes du jeg shopper mye? Nææi.. ;)

Her er antrekket mitt jeg "slengte" på meg før jeg skulle til kvaddå..



                                        
Genser: Mango, Vest: Vila, Sko: Din Sko, Veske: Louis Vuitton (feik..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar