mandag 28. mars 2011

Make Up Test

Jeg gikk nylig til innkjøp av en High Tech Lighter fra Make Up Store med fargen asteroid.
Dette er en øyenskygge/high lighter med en lys brun/gylden farge. Jeg har alltid vært en smule skeptisk til sminke som blir "flytende" når du rører i den, så jeg tror ikke du finner én eneste ting på badehyllen min.. Men ettersom jeg liker å prøve nye ting, så må jeg jo gi denne High Tech-smørja en sjanse :)

HIGH TECH LIGHTER - 155,-

High lighteren ligger under øyebrynet og langs toppen på kinnbeinet.




Når det gjelder Make Up Store så er dette én av mine favoritt-sminkebutikker i Stavanger. Ikke at det finnes for mange å velge mellom, men denne er vertfall verdt å stikke innom. Den ligger i 2. etasje i Magasin Blaa ved fiskepiren i Stavanger Sentrum. Jeg liker at de ansatte har mye god kunnskap om sminke, og at butikken har et moderne og lett oversiktlig design. Når vi er inne på sminkebutikker så må jeg bare få ut frustrasjonen min over at det ikke finnes en MAC Cosmetics-butikk i Stavanger enda!! Og når vi er inne på MAC-butikker, så fikk jeg tidenes værste service hos MAC på Oslo City.. Synd at MAC ikke bruker mer tid/energi på å ansette folk som har rikelig med kunnskap og ikke minst sosiale antenner og allmenn folkeskikk..

Nude lebestift fra MAC i fargen VIVA GLAM II.

3 kommentarer:

  1. hmmm, kanskje jeg også burde prøve den der... den flotte, varme fargen fremhever godt den fine blå regnbuehinna din. Øynene dine ser veldig blå ut=) dette var et kjempe flott innlegg.

    ps. du ser ut som en supermodell;)

    SvarSlett
  2. Åh så fint sagt :):) Du er søt!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett