søndag 27. mars 2011

It's All New

Når man er syk så er det ingenting som slår en real shoppingrunde!! Det var kanskje ikke den lengste eller dyreste jeg har vært med på, men det føltes godt! Jeg fant meg et par briller som jeg falt for ved første blikk, og et par øredobber. I tillegg kom jeg over verdens fineste PC-veske som var litt mer fashionable enn den svarte kjedelige jeg har fra før ;) Så nå sitter jeg altså her, i sofaen, uten stemme og et øye fullt av katarr men tross alt 3 fine ting rikere :)

All denne hjemmesittingen har fått meg til å tenke på fremtiden. Jeg skal starte et "fremtidsprosjekt" som inkluderer mitt fremtidige walk-in-closet og maaasse klær. Jeg vurderer å starte et utleie/styling-firma. Dvs at jeg skal leie ut diverse klær og i tillegg sy mine egne kreasjoner. Alt dette kan kun bli en realitet dersom min samboer og meg får drømmeleiligheten til høsten med to soverom ;)

 

1 kommentar: