søndag 20. mars 2011

ROBYN in My Heart

Etter en magisk konsert i Oslo Spektrum, vet jeg at Robyn er en av mine favortittartister. På 90-tallet sang jeg med til "Show Me Love" og "Do You Really Want Me", mens tidlig 2000 var det "Don't Stop The Music" og "Keep This Fire Burning". Slagere.

Denne helgen skrek hjertet mitt i kor med Robyns enorme scenestemme til "Hang With Me" og "Dancing On My Own".

Ellers var Oslo fremdeles Oslo, men jeg så en D-kjendis (alt ettersom). En av Norges mest profilerte motebloggere satt på raden foran. Interessen for iPhonen var definitivt høyere enn for dama på scenen, men nok om det.

Shopping ble det også. Jeg kom hjem med en ny vårjakke fra Urban, en bukse fra Zara og litt diverse annet.. Monki på Karl Johan var definitivt mye kulere enn i Stavanger! Discolys overalt og accessories som hang ned fra taket! Stilig!




Robyn<3

Monki.

Monki.

Monki.

Monki.

2 kommentarer:

  1. Det va en heilt awesome tur Kristine:D tror tror faktisk det e ein av de kjekkeste turene på LENGE!!!! tusen hjertelig takk for eg fekk verr med:D <3<3<3

    Komme t å tenkte på deg og vivek når eg hørre en sang av robyn, det va heilt MAGISK!!!!

    SvarSlett
  2. Det va kjekt du ville joina! :) konserten va M to the AGIC!!

    SvarSlett