onsdag 2. mars 2011

Freak?

Alle er litt freak innmellom, inkludert meg. Nå er det akkurat blitt "bekreftet" av amerikanske forskere at en god latter forlenger livet, så hvorfor ikke dele mine freak-egenskaper med dere? Om de er morsomme eller ei vet jeg ikke, kanskje de til og med er litt skumle? Her er vertfall en liten liste...


  1. Jeg plukker ut rosiner og epler fra müslien i Go'Morgen-yoghurten for jeg liker ikke müsli.
  2. Jeg kan bøye albueleddet mer enn du vil vite. Nesten 360 grader...
  3. Jeg HATER lyden av når folk drikker. Jeg får brekninger.
  4. Om du kjøper et plagg jeg nettopp kjøpte så blir jeg sur.
  5. Jeg nekter å se bak meg hvis det er mørkt ute, for jeg VET at det er noen der!
  6. Jeg skjærer tenner uten å vite om det.
  7. Jeg har altfor mange rare/sære ansiktsuttrykk som kan tolkes på altfor mange ulike måter.
  8. Jeg ler av mine egne vitser.
  9. Jeg har tidenes gullfiskhukommelse.
  10. Jeg drar fingrene gjennom luggen når jeg er nervøs eller stresser.
  11. Jeg tar ikke smertestillende med mindre jeg ikke klarer å gå...
  12. Jeg må planlegge ting altfor lenge før det skjer, men jeg er ikke perfeksjonist.
Det var bare noen av mine heldige egenskaper. Har du noen?

3 kommentarer:

  1. Nogen av disse egenskapene dine har eg fått me meg på nært hold:):)!!
    Spesielt 1;)

    Eg har nå et par eg og:
    1) eg har alltid kokesjokolade i sekken, tilfelle eg sko bli sulten. Då e eg ikke kjekke å ha me å gjør:)
    2) eg hate smatting
    3) eg må alltid banka i nærmaste gjenstand hvis eg får en forferdelig tanke i hode. For då vett eg at det aldri vil skje;)
    4) eg må skriva alle gjøremål ned i planleggeren min, og Gula ut;) hvis eg glemme det får eg litt "angst"
    5) eie ikke spenst;)

    SvarSlett
  2. Det e godt Marianne :D Eg dele dine nr. 2), 3) og 5) !! :D Haha! Me e likere enn me tror ;P

    SvarSlett