tirsdag 8. mars 2011

Things That Make Me Happy..


Det er så utrolig viktig å ha en positiv holdning.
Latter, smil, kyss og klemmer.
For å kunne ha en positiv holdning til livet så må man ha en positiv holdning til seg selv også.
90% av tankene vi har i hodet omhandler oss selv:
"hva synes jeg om dette?"
"hvordan kan dette gagne meg?"
Det er naturlig å være egoistisk! Hadde vi ikke vært det så hadde vi ikke hatt det bra.
Sett deg selv i lyset, og vær stolt over hvem du er!

Det er selvfølgelig viktig med
Respekt
 og det er den viktigste egenskapen mennesker har, mener jeg.
Men innimellom kan vi sette oss selv først dersom det er nødvendig, og ikke få dårlig samvittighet av den grunn.


Her er et par bilder som jeg blir glad av å se på...

Jeg elsker softis.
Jeg elsker kake...
Jeg elsker katter...

Det er lov å være glad i søtsaker :D




1 kommentar: