tirsdag 8. mars 2011

I Love Nude

Okay, misforstå meg rett her! Naken og nude er to helt forskjellige ting. Jeg liker nude.
Forskjellen ligger i måten ordene blir brukt på. Jeg elsker at nude colors/farger er den "nye" trenden både innen sko, neglelakk, klær og sminke. Det hadde blitt litt rart dersom jeg spurte deg om du skulle ta på den nye "nakne toppen" du kjøpte igår? Det kan lett misforståes. Nude, derimot, blir helt normalt.
I skapet mitt finner du nude pumps, bluser, topper og undertøy. Mango har fått inn masse nude farger nå til våren og sommeren, og jeg elsker det! Bare sjekk ut kjolene... Og blazerne.... Og skoene... Og.. Oj, drømte meg litt bort...

Neglelakk fra MAC.

Lebestift fra MAC.
MAC er faktisk kåret til det beste merket på nude lebestifter.

YSL. Denne vil jeg ha!

Alt fra MANGO.

Alt fra MANGO.
Sjekk ut antrekkene i midten, perfection.

Ukjent merke.





1 kommentar: