mandag 28. februar 2011

BANGS

Ja, BANGS. Det var dagens impulskjøp. Tok nøyaktig 7 minutter og 14 sekunder, og jeg var 160,- fattigere. Det ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg, men jeg får se om jeg klarer å style den til. Nå skal det blir forandring i heimen!... eller på hodet.

Jeg er bokstavlig talt drittlei. Jeg er blond, men ikke blondine. Jeg føler meg ikke hjemme i barbie-verden, selv om flere fremmede blikk på gaten ofte plasserer meg her. Det må innføres ny praksis. Jeg skifter ikke personlighet, men fargen på håret. Jeg tror jeg kan si med stor sikkerhet at noe av det mest dyrebare jenter har er håret. Det former hvem du er og hva du står for, akkurat som klesstilen. Så da har jeg bestemt meg for karamellfargede striper og en litt rocka bangs. Før du vet ordet av det, så har jeg falt tilbake i gamle vaner og går med jeans oftere enn sola skinner, skinnjakke og ei kul t-skjorte.

Av alle stiler jeg har prøvd ut i løpet av mitt 22 år unge liv, så må jeg si at den rocka stilen ligger nærmest hjertet. Tro det, eller ei.



Bilder av ny kreasjon kommer senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar