torsdag 24. februar 2011

Lot of Talk, No Action..

Decision made. Jeg klipper ikke bob. Ikke med det første vertfall. Nå har jeg klart å lage et stort oppstyr rundt dette, og det ender opp med at jeg feiger(?) ut. Hvis jeg skal klippe bob så må det bli om en stund, for det krever mye gjennomtenking og godkjenning av testosteronet. Men, jeg må gjøre noe med håret før jeg freaker ut. En forandring må til, men jeg innser at når jeg vil beholde det blondt og langt så er det vel ikke så mye jeg kan gjøre? Dersom du har noen forslag, så tar jeg gjerne imot!

Jeg lærte noe mens denne bob-diskusjonen pågikk, og det var at tydeligvis så betyr gutten min sin mening mye mer enn jeg hadde trodd når det gjelder utseende. Jeg vil jo fremstå som en independent woman med egne meninger som ikke lar seg overtale av menns meninger, men fyren hjemme har visst veldig mye å si. Men det betyr ikke at det er sånn med alt. Når det kommer til klær så driter jeg i hva han syns, haha :P Ikke spør meg hva forskjellen er, men sånn er det bare...




1 kommentar:

  1. Jeg liker å ha det halvlangt når jeg blir lei av lengden. Hvis det er slitt må du jo stusse det! TingTarTid :) Hva med litt gyldne striper for å få litt "liv" i håret? Syns du er fin som du er da!

    SvarSlett