søndag 20. februar 2011

BOB

Okay, nytt prosjekt. Alltid når jeg har slått meg til ro med en hårfrisyre så ønsker jeg å gjøre noe nytt. Jeg har spart til langt hår i 4 år, og endelig begynner det faktisk å få litt lengde. Problemet er at etter all blekingen så har det blitt ganske slitt i tuppene, og relativt tynt i resten av topplokket. Så var det en venninne som kom på ideén at jeg kunne klippe bob! BOB!? Det er både kult å si, og i tillegg er det utrolig classy og chic. Men så er det et nytt problem; testosteronet her hjemme vil ikke at jeg skal klippe bob for han synes jeg skal beholde det lange blonde håret. Så, hva synes dere? Jeg er svææært skeptisk til å klippe meg, ettersom jeg ikke har nærmet meg en saks på 3 år...... Hjelp.


Bob?
B.O.B
Min naturlige lengde på håret.

7 kommentarer:

  1. Bob e for nubs !

    Hilsen Testosteronet ;)

    SvarSlett
  2. Vanskele å sei, men eg trur du hadde vorte nydelig med bob, og da gjere nok veldig godt for håret ditt! :) IKkje godt eller fint med slitt hår! :)

    SvarSlett
  3. Ja heilt enig! :) Eg har extensions nå for å dekke det slitte håret mitt :P Men har jo ikkje lyst å extensions resten av livet heller ;)

    SvarSlett
  4. Takk for kjempehyggelig kommentar :) Jeg syns bob er kjempefint, men når du har spart så lenge, så kommer du bare til å angre, tror du ikke? Men ville klipt tuppene litt, om de er slitte :)

    SvarSlett
  5. Hår veks ut, kjære Kristine, I say do it! Eg har omvendt problem, eg vart nesten pressa til å klippe håret kort :P

    SvarSlett
  6. Ja nå har eg lagt så mye oppstyr rundt dette at alt blei jo bare mye vanskeligere :P OOh my... :P

    SvarSlett
  7. Vanskelig å si. Noen kler bob...andre ikke. Men skader ikke å prøve da. Kanskje du kler det veldig godt. Hvis ikke.. nei..da får du bare la det gro. Så blir du nok vant til det etterhvert ;-D

    SvarSlett