fredag 25. februar 2011

Whitney Port

Ja, jeg er 14 år! Jeg elsker Whitney Port. Hun er mitt idol. Hun er ekte, smart og utrolig søt. Det jeg liker best ved henne er ikke livet hennes, motekolleksjonene eller populariteten, men hun som menneske. Jeg kunne skrevet masse om mitt forhold til denne dama, som for eksempel da jeg var i NYC, tok taxi, betalte over $20 og stod 20 minutter og ventet på å få et glimt av henne (i 5 minusgrader) utenfor People's Revolution, meeen jeg lar være å drite meg ut.

Nå er hun i Oslo, og jeg er i Stavanger. Helvette. Jeg skal stå utenfor BIK BOK i oktober om det snør, er 20 minus og 100 andre fjortiser der, for å få tak i et av hennes designer-pieces. See you there, or not see you there! Adios.

Crazy...

1 kommentar:

  1. Jeg har egentlig ikke noe særlig forhold til henne, har ikke fulgt med på henne så mye, men jeg vedder på at bikbok-kolleksjonen blir dødsbra! :)

    SvarSlett