onsdag 9. februar 2011

Utleiefirma "Kristines Garderobe"

Etter USA-turen fikk jeg et stort problem inne på soverommet. Det ble rett og slett fullt. Til randen bokstavlig talt. Det ligger klær utover dørstokken! Støvkaninene under senga har ikke mer utleieplass til sommerklær og klær jeg ikke bruker, så da må jeg ty til nye metoder for å holde skikk i plaggene! Med dette vil jeg presentere mitt nystartede firma "Kristines Garderobe". Jeg har ikke laget noen forretningsplan eller liknende for det blir enkelt og greit kun gratis utleie av kjoler. Jeg vil begynne med kun kjoler for det er dem jeg har flest av - ca 60 stk.

Idéen fikk jeg for et par dager siden da jeg innså hvor mange kjoler jeg har lånt bort de siste årene. Nå må jeg ha system i utleien for å ikke miste kjoler eller i tilfelle noen vil bestille kjoler på forhånd slik at de ikke blir utleid av andre til en spesiell anledning. På denne måten får venninner og bekjente gratis plagg til fest/selskap og jeg får bedre plass i klesskapet :)

Jeg har ingen anelse hvordan dette kommer til å bli, men jeg håper at det vil skape bedre kontroll på soverommet vertfall ;)

Her er en liste over hva Kristines Garderobe kan tilby deg:


  • Festkjoler:
Svarte: Korte (over knær), stropper, stroppeløs (tube), paljetter, tettsittende, utrigning, ikke utrigning, skinn.
Lilla: én tettsittende, utrigning, over knær fra Topshop.
Rosa: løse, tettsittende, stropper.
Blå: Turkis, mørkeblå, tettsittende, over knær, belte, u/belte, tube.
Gul: én lysegul over knær, stropper.
Hvit: tube, stropper, over knær, tettsittende.
Mønster: alle mulige fasonger, over knær.


  • Selskapskjoler:
Én hvit lang kjole med skrått skjørt, silkebånd rundt midjen.
Én lilla/gul silkekjole fra St. Tropez.
To lyserosa kjoler ned til knærene. Én med silkebånd og tube den andre uten bånd og med stropper.
Én hvit/rosa, lang kjole med silkebånd rundt livet.
Én lilla lang tubekjole.

I tillegg til disse har jeg mange "casual" kjoler som også kan lånes :)

Dersom du kunne tenke deg noen av disse allerede nå før bilder legges ut så kan du sende mail på kristine_vinde@hotmail.com eller på facebook, så sender jeg deg bilde av kjolen med mål om du ønsker det.


Bilder kommer senere.

2 kommentarer: