søndag 3. april 2011

God Natt

Det har blitt få innlegg de siste dagene fordi jeg har vært syk, og hatt veldig mye å gjøre i forbindelse med utdrikningslaget til min kjære Ida som jeg er forlover til. Men jeg gleder meg utrolig mye, og ting begynner å falle på plass nå :) Jeg kan selvfølgelig ikke røpe hva som kommer til å skje (ettersom Ida leser bloggen min;)), men jeg skal legge ut bilder etter neste helg! Jeg har gått til innkjøp av noen nye klesplagg i helgen (pleie sykdommen min, hehe), blant annet en svart jakke fra Monki, og en skjorte fra GT. Skal se om jeg får postet noen outfit-bilder, men jeg er ikke så god på det ettersom jeg har svært dårlig tid om morgenene.. Uansett, et lite tips: vær oppmerksom dersom du er ute etter ny bolig hos studentskipnaden i Stavanger, for idag skjedde det som ikke skal skje: Min gode venninne Maria ble møtt med en opptatt bolig etter å ha flyttet alle tingene inn i to store biler. Så der stod vi - med nøkler og kontrakt, men ingen bolig. Det skal ikke være mulig å dobbel-booke en hybel! Men sånn gikk det.

Håper dere har hatt en nydelig helg! <3

 
Outfit fra Robynkonserten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar