tirsdag 5. april 2011

Hverdagskos

Jeg har tidligere nevnt at dersom jeg ikke er i form eller superstressa, så elsker jeg å ta en liten shoppingrunde. I dag var jeg i byen for å handle inn til utdrikningslaget til helgen. Mye står på listen, og jeg må beregne minst én dag til, men det er kjempekos å styre og stelle for jeg gleder meg utrolig mye. Etter å ha travet rundt kom jeg over en liten skatt i andre enden av byen i favorittbutikken min.

Smykke fra Vila Selected, 79,-

På Vila fant jeg også en elskverdig paljettberett!

Berett fra Vila Selected, tilbud!! 20,-


I desember i 2010 var to venninner og jeg på High Heels Party på Alf&Wærner i Stavanger sentrum, hvor vi ble lovet ett par gratis sko. Jeg valgte Matsumoto fra 2010 kolleksjonen, og idag kom skoene mine i posten!! 5 månender senere... Jeg var svært fornøyd med dem jeg fikk ettersom de var fra 2011-kolleksjonen, og enda tøffere enn de jeg opprinnelig valgte.

 Exclusive Matsumoto 3 fra www.Nelly.com, 449,-

I helgen var jeg på Monki og kjøpte meg denne jakken etter å ha trykket meg innpå Ulrikkes blogg. Jeg syns den svarte var finere enn den beige.

                            

Jakke fra Monki, 450,-

Ha en deilig kveld videre!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar