fredag 3. desember 2010

December love

Desember er endelig her, og julemusikk, julegløgg og juleverksted er allerede kryst av på listen! Det er synd å si det, men julestemingen har aldri vært den samme etter eksamenstiden ble introdusert i livet mitt. De fire siste julene har alle gått fort som fanden forbi, for juleferien starter ca 23. desember, for DA kan hodet mitt endelig slappe av.. Neste uke har jeg tre eksamener på fire dager; OH HALLEUJAH! Jeg gleder meg! ..ikke. Men jeg har klart å holde hodet kaldt (eller varmt?) denne eksamenstiden ved å lage så mange planer med venner på kvelder som mulig.

Standard Cappuchino som jeg har hver eneste morgen på UiS.

Igår var jeg på Nellys High Heels Party på Alf&Wærner i Stavanger sentrum. De første 99 jentene fikk velge high-heels (og da snakker jeg MINST 10 cm heler) fra øverste hylle, og så fikk vi goodie-bag med diverse jentestæsj. Det var en utrolig koselig kveld, og da jeg skulle legge meg til å såve var det kun kilehæler og pumps som dukket opp i drømmene mine. Her er skoene jeg hadde som mitt førstevalg.

Matsumoto Black fra www.nelly.com




Dersom du trenger å kjenne på den ekte julefølelsen, og vil få unna litt juleshopping med det samme, så kan jeg tipse om at Steen&Strøm i Stavanger har åpent alle søndager i desember! Og denne søndagen er det VIP-kveld! Dørene åpner 14:00 og stenger 19:00! Du kan melde deg inn i Steen&Strøms VIP-klubb i alle butikker i arkaden og på torgterassen eller her http://www.centerteam.no/e-site/vip_stavanger/! Sørg for å stikke innom Mango også ;) Mer info ang dette finner du på http://www.stavangerstorsenter.no/Kjopesentre/STAVANGER-STORSENTER/Nyheter/5desmember-er-det-VIP-sondag-pa-Stavanger-Storsenter/.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar