mandag 18. april 2011

TEKNAs vårfest!

TEKNA (teknisk- naturvitenskaplig forening) arrangerer vårfest, og det er hæla i taket! Ettersom det var min første gang, og jeg noe motvillig ble med (ettersom jeg har mye bachelorstress om dagene) så tok jeg meg tydeligvis ikke god nok tid til å sjekke 100 % hva antrekket for kvelden skulle være. Jeg ankommer "festen" i helrødt antrekk - rød skinnbukse og rød tubetopp med sky-high wedges, mens alle andre trapper opp i stiv dress og flotte kjoler. Bommert.

Men, jeg liker å skille meg litt ut så det satte ingen stopper for all moroa vi hadde den kvelden! Min gode gode venninne Marianne og jeg er som knoll og tott, det viser kanskje noen av bildene også.

Når det gjelder valg av antrekket mitt så kan jeg si at jeg elsker å kle meg i én farge om jeg finner de rette tonene! Et enkelt tilbehør som f.eks. et stilig belte eller en hatt setter litt "edge" på det monotome fargespillet. Heldigvis, denne kvelden, så hadde jeg på meg en svart blezer som dempet det hele en smule, og satte litt klasse på antrekket så det ikke ble fullt så rocka allikevel.

Hva tenker du om én farge på antrekket? Helt oransje, blått, rødt, gult, grått, svart osv..? Gult passer jo nå til påske ;)











Jeg skulle jo hatt et bilde av hele antrekket, men det kom tydeligvis ikke med. Fjortissbilder derimot, det ble det nok av! <3Fjortizzzz<3
Offda....

2 kommentarer:

  1. utseendemessig så minner du veeeldig mye på Carita Haugrud -> http://caritahaugrud.blogg.no og Heidi Larsen -> http://heidilarsenmakeup.com/

    SvarSlett
  2. Takk, tar det som et komplement, syns de va pene, hehe :D

    SvarSlett