mandag 18. april 2011

Change

Jeg overvant frykten. Det tok ikke mindre enn 4 år.

Grunnen til at jeg ikke har klipt meg på altfor altfor lenge er fordi jeg

1. hadde (som nevnt i tidligere innlegg) et stygt møte med saksa sist jeg var å skulle klippe meg.
2. har brukt extentions de siste 2 eller 3 årene, og har dermed ikke trengt å klippe tuppene.
3. har prøvd å spare det meget slitte/ødelagte håret mitt så langt som mulig før jeg ble tvunget til frisøren ettersom hårtuppene mine tettet igjen dusjsluken og støvsugerrøret. De bare falt av.

Så da ble jeg seende slik ut




Jeg har egentlig en heavy bangs, men den er fint plassert på hodet idag.

Hva synes du? Flere bilder kommer etterhvert.

Jeg er ikke 100 % komfortabel med lengden ennå, men den gror vel på meg etterhvert. Én ting er i vertfall sikkert og det er at håret mitt nå er 90 % sunnere, og det synes!

Funny fact: Hår vokser i gj.snitt ca 1 cm i mnd., så lengden øker raskt! Men ikke se bort ifra at jeg tyr til juks i helger, for jeg elsker krøller i håret :)

Ha en nydelig mandag, og kos deg i påsken! Jeg for min del befinner meg på universitetet...

<3

2 kommentarer:

  1. er det en lang bobb? uansett så kledde denne frisyren deg kjempe godt=) veldig pent!

    SvarSlett
  2. Jeg har lurt på om det er en lang bob, men frisøren var 100% sikker på at det ikke var det.. Jeg derimot er uenig, for jeg mener det er en lang bob ;) Tusen takk for det!! <3

    SvarSlett