mandag 15. november 2010

Saueskinnsjakken alle snakker om

Jeg er en flittig bloggleser og får dermed med meg det meste av hva som er et "must" i høst. Én av tingene er saueskinnsjakken. I september kom H&M med sin svarte og hvite saueskinnsjakke til 299,- som ble solgt ut på flekken, og dermed brukt av hver tredje jente på gaten.. Kanskje ikke så gale, men nesten.

Idag var jeg en kjapp tur innom byen, og fikk øye på bl.a. to helt nye saueskinnsjakker i alle str. på Vero Moda. Ettersom du også kanskje kunne tenke deg å følge trenden denne høsten, eller rett og slett bare vil ha en fin, god og varm jakke, så er kanskje en av disse noe for deg?

Hva synes du om jakkene?

 469,-

499,-

2 kommentarer:

  1. åhh,den brune skinnjakken har jeg ikke sett på Vero Moda,likte den!!

    SvarSlett
  2. ja, jeg syns den var veldig fin jeg også :)

    SvarSlett