fredag 19. november 2010

Redesign av butikken

Onsdag kveld fikset jeg opp en del av Suit-avdelingen på Mango. Jeg tenker at siden det nærmer seg høytid og vi vil pynte oss litt ekstra, så er det viktig å få frem de peneste kjolene, og stiligste toppene og skjørtene fremst i butikken. Resultatet ble følgende:



Jeg har ligget syk hjemme i to dager med omgangssyken, og fikk meg en skikkelig wake-up-call igår da jeg skulle til legen. Kvalm og varm med feber ligger jeg i sofaen og begynner og stresse med hva jeg skal ha på meg før jeg skal til legen! Hallo!? Hva feiler det meg? Utenom at jeg er fysisk syk, så må jeg lide litt mentalt også.. At det går an å stresse for noe sånn, når det egentlig er helt ubetydelig. Jeg er visst blitt skikkelig fashion-obsessed. Dette må slutte. Er det noen andre der ute som er slik som meg? Eller er jeg rett og slett bare et håpløst tilfelle?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar