onsdag 3. november 2010

Merchandiser for en dag

Jeg begynte å jobbe for Mango august 2009. Nå har det gått over et år, og endelig fikk jeg bruk for all kursingen jeg har fra tidligere selgerjobber: Jeg fikk være merchandiser. En merchandiser "styler" butikken med de nyeste klærene, og organiserer etter stil, farge og størrelser. På Mango har vi et fast system vi må forholde oss til, ettersom alle Mangobutikker i hele verden skal se mest mulig like ut, men idag var oppdraget å bare få butikken til å se bra ut. Ingen tøyler og ingen begrensninger. Det er ikke en hemmelighet at jeg er ganske glad i klær, så en dag på jobben hvor jeg får organisere og kombinere så mye klær jeg bare orker, det er mer fritid enn jobb synes jeg.

Her er noen bilder fra burroene jeg "lagte". Hva synes du? :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar