tirsdag 2. november 2010

Arkitekt søkes

Jeg har brukt de siste månedene på å finne et hjem, eller i det minste et lite rom til hver av plaggene mine. Det har vært vanskeligere enn jeg trodde. Så da jeg endelig hadde "kvittet" meg med ca 20 kjoler, 10 par bukser og utallige skjorter og bluser, så begynte det å se lysere ut. Inntil igår. PJ kom hjem fra Vietnam og har gått bananas med shopping! Hun møtte meg bokstavlig talt med en koffert og en bag med klær og accessories. Ææææ! Først var jeg i himmelen av begeistring, og det er ALLTID kjekt med nye klær! Spesielt når det er din beste venninne med uafattelig bra smak som har valgt dem ut. Jeg hadde moteoppvisning for typen min på soverommet, og det tok ganske lang tid før jeg hadde prøvd hvert eneste plagg. Her er en liste over det jeg fikk:

Jakker, gensere, kjoler, bluser, skjorter, vesker, lommebøker osv. Jeg tok bilder av halvparten av det jeg fikk, så du tror meg :P I tillegg har jeg lagt ved et par bilder av klesskapet mitt som nå rommer (også her bokstavlig talt) 60 kjoler ++. I tillegg har jeg et bevis på at jeg sårt trenger et walk-in-closet for jeg har spikret klær opp på veggene. Typen er mildt sagt ikke begeistret.

Så, er du arkitekt, eller er du rett og slett på utkikk etter noen nye plagg, TA KONTAKT SNAREST! :)





















2 kommentarer:

  1. Haha, Kristine, du har jo mar kler enn meg ! (Då e det gale) Eg ga fra meg to svarte søppelsekker me kler te hushjelpen min i Mexico. Og når eg flytta i sommar kasta eg enda mer. Nå har det seg sånn at eg ikkje har nok plass te klernå mine her hima, eg har et rom fullt av sko og jakker, to rails, 3 kommoder og noge må bare ligge på gulvet :P

    Men eg tar jo såklart imot mar hvis du har noge ;)
    Hadde vore kjekt å arrangert byttefest og ein kveld ! :)

    SvarSlett
  2. På rommet mitt hjemma hos mamma og pappa e der kun kler og ei seng :P Eg har óg gitt fra meg maaaasse i det siste, og fått tebage, og d e jo kjekt :) då sleppe eg bruka så møje penger... :) eg e med på byttefest! det hadde våre kanon :D me kan ha moteshow på mango itte stengetid :) kan ta d på ein fredag, så gå ud ittepå??? hehe... kan legga alle klenå i skapet bare :) eg kan hørra om me får låv. der e der jo prøverom så d holde :)

    SvarSlett