søndag 7. november 2010

God investering

På fredag var Kim og jeg på IKEA for å shoppe et nytt klesstativ. Jeg har klagt lenge over at jeg ikke har nok plass på soverommet til alle klærene, og at jeg har måttet spikre bluser opp på veggen. Vel, nå er problemet løst! Så utrolig smart med en rail!

Jeg har lagt ut et par bilder av den nye railen, og de to fashionbøkene jeg leser før jeg sovner. De anbefales! Lauren Conrad sin bok Style kan du kjøpe på www.amazon.com til rett over 100 kr, og får den levert et par uker senere. Denne boken handler om Lauren sin personlige stil, og tips til bl.a. hvordan du kan organisere klesskapet ditt på en smart måte. Veldig gode tips som jeg også har tatt i bruk. Den andre boken Who, What, Wear er en bok som gir deg de siste trendene for 2010, og viser hvordan Hollywoodkjendisene kler seg på den røde løperen, og til hverdags. Ganske kjekt å lese :)




1 kommentar: