onsdag 14. september 2011

Hvor blir tiden av?

Døgnet skulle hatt flere timer er det mange som argumenterer for. Jeg er ikke enig, for hadde døgnet hatt flere enn 24 timer så hadde jeg bare hatt enda mer å gjøre og følt at natten var aaaltfor langt borte. Som overskriften antyder, så er det vel ikke vanskelig å forstå at i dag har vært en hektisk dag. Hver onsdag står jeg opp 06:30, trener til ca 09:00, universitetsplikter til 14:00 og så jobb til 19:30. Jeg er sjelden hjemme onsdags kveld før klokken slår 22. Herregud, hvor blir tiden aav?? Denne uken har vært så proppet med innleveringer og planlegging at jeg ikke har hatt tid til mer enn 1 min og 37 sekunder på å finne antrekk. Det resulterer i at jeg drar til UiS med klær jeg ikke føler meg 100 % komfortabel i. Ja- vi har diskutert dette før her på bloggen- det er så viktig å føle seg vel når en trer over dørterskelen hver morgen for det påvirker humøret. Hvertfall hos meg.

Uansett, hvorfor er dette interessant å lese? Tid kan vi aldri få nok av, og vi må bare gjøre det beste ut av den. Dagens visdomsord.

Tiden flyr, jeg må hoppe i seng. Håper på bedre innlegg i morgen.


God natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar