søndag 11. september 2011

Back to life

Jeg vet ikke om du har merket noe særlig til det, men jeg tok meg en pause på ca 2 måneder med blogging. Det tar på skal jeg si deg. Det å være en profilert blogger er ingen spøk og tar masse tid. Jeg har hatt kjempemasse tid til å gjør hva jeg vil i sommer, ERGO, jeg er ingen profilert blogger. Men men.

Det var for noen dager siden at en søt venninne sa jeg måtte fortsette med bloggingen, samt at jeg har blitt huntet ned av flere stalkers på nettet som truer meg med diverse dersom jeg ikke tar opp igjen blogginga, at jeg nå vurderer å fortsette. Vel, du vil ha en forklaring på oppholdet mitt? Jo, jeg kan begynne med at om sommeren så prøver jeg å jobbe så mye jeg kan, samt reise, og for ikke å glemme å holde avtaler med alle de kjekke vennene mine. Så da ble det sånn da, jeg nedprioriterte bloggingen. OK, det tar bare 10 min å skrive et blogginnlegg, men det tar MYE MER TID å planlegge dem! Jeg er for utsagnet om at 

quality beats quantity.

Skal jeg først sette meg ned med et innlegg, så skal det jammen meg resultere i et bra innlegg også. Men jeg trenger tilbakemeldinger fra dere. Det er jo det som driver oss bloggere- DU er min bensin! Jo mer bensin jo større blir flammene - get it?

Peace out.

4 kommentarer:

  1. Eg trenge deg i min hverdag Kristine! Av deg får eg tips og triks te kossen eg ska styla forskjellige outfits, hårtips, sminketips, og i tillegg kjekt å lesa om ka du finne på om dagene :) Stå på!

    SvarSlett
  2. Aww, kjekk kommentar :D Jeg skal prøve å bli flinkere til å oppdatere med outfits, sminke osv osv :)

    SvarSlett
  3. Eg veit at med søt venninna så meine du meg ;-) Og til din info så e eg superdigg ! hahaha. Kjekt du e tilbake :-)

    SvarSlett