mandag 13. juni 2011

Keep it Simple

Etter en ukes festing (les: 4 av 7 dager) er jeg ganske utslitt, men jeg har hatt noen fantastiske kvelder med fantastiske mennesker! Jeg har virkelig fått lære hvem som sitter godt plantet inni hjertet og hvem som henger litt utforbi. Det er så viktig å være lojal og ærlig mot dem man er glad i, og vise at en setter pris på vennskapet og er trofast. Jeg er så takknemmelig for alle de gode menneskene jeg har i livet og jeg vet at jeg ikke hadde klart meg uten noen av dem!

Dagen i dag kommer til å bli en avslappende og rolig dag med litt planlegging av USA-turen som nærmer seg med stormskritt! I dag våknet jeg med sommerfugler i magen, akkurat slik jeg har på julaften og bursdagen min. Ja - jeg er ennå ikke blitt helt voksen ;)

Igår arrangerte jeg jentevorspiel med utdeling av en del klær som må bort før jeg reiser. Kjenner jeg meg selv rett så vet jeg av erfaring at det vil bli trangt om plassen i klesskapet etter 2 uker med shopping. Heldigvis synes jentene at det var litt å plukke av, så nå er det litt mer luft i det ellers så oksygentomme klesskapet. Jeg satte opp en skjermvegg som jeg kjøpte hos IKEA så jentene kunne skifte i stuen, mens jeg "auksjonerte" og reklamerte alt jeg kunne for plaggene. Det var ganske morsomt, og anbefales absolutt! Jeg kan poste bilder senere om jeg får tak i dem!

Ettersom det er en daffedag har jeg på meg mine stretchy sjø-blå jeans fra Pepito Mi Corazon, en enkel hvit genser fra Monki og helt plain sminke (mascara, eyeliner, nude øyenskygge, solpudder og nude lebestift). Bildene lyger veldig, for jeg har endret på farger og lyssetting.



2 kommentarer:

  1. Det hadde vært gøy om du hadde noen bilder fra jentevorspielet(:

    SvarSlett
  2. Jeg skal etterlyse dem! :) De ble ikke tatt med mitt kamera nemlig.. :/

    SvarSlett