søndag 5. juni 2011

Back in the Game!

Hva skjer? Trodde jeg skulle være en av bloggerne som var trofaste mot leserne sine med oppdateringer daglig. Tydeligvis ikke. Jeg får faktisk litt dårlig samvittighet, og jeg er redd jeg har mistet flere lesere på grunn av dette lange oppholdet mitt. Jeg vil starte med å si unnskyld.

Grunnen til at jeg måtte legge bloggen litt på hyllen er ene og alene et utrolig tøft vårsemester. Faktisk det siste semesteret av bachelorgraden min i petroleumsgeologi, så dersom alt går etter planen er jeg ferdig utdannet ingeniør nå. Jaaaaaaaa! Endelig. Men, det blir to år med studie til for jeg har søkt på mastergrad innen petrolumsgeologi og risikostyring.

Sånn utenom utdanningen har jeg funnet mitt "kall" innen moteverdenen. Jeg har et stort ønske om å bli personlig stylist. Jeg vet at det er å sikte gaanske høyt, men jeg har noen kontakter i ermet som kan komme til god nytte. Tiden fremover må jeg bruke på å planlegge, sortere i klær og kanskje til og med tenke ut en liten forretningsidé? Men før alt dette så skal jeg til USA (igjen! Jippi!) til solfylte California om to uker hvor det blir nok en shoppingrunde, soling, gambling i Vegas osv osv i hele to uker.

Om alt faller på plass så kan det hende jeg tar med samboeren et halvt år til USA. Men dette må bli etter masterutdanningen. Jeg søker og får mye av min inspirasjon fra USA, da spesielt NYC.


Hva har du gjort på den siste månenden?

3 kommentarer:

  1. se der ja, you are back !!! Good !!! :-)

    SvarSlett
  2. eg skal gå inn å følga deg på Bloglovin :-) Fortell meir om stylist drømmen !! du veit eg elske sånt !!

    SvarSlett
  3. Eg ska fortella :D Så kjekt du poppe innom her og :)

    SvarSlett