torsdag 9. juni 2011

I Miss You, NYC!

Nå skal det sies at det kun er ett år siden jeg var i New York sist, men det var en så fantastisk opplevelse som jeg virkelig håper får oppleve igjen om ikke lenge. Det er jo kun 10 dager til jeg reiser til California, og all USA-snakket har fått meg til å lengte etter østkysten.. Dersom alt går etter planen håper jeg å reise til NYC på slutten av høstensemesteret med en god gjeng venninner. Jeg mener from the bottom of my heart at dette er byen du drar til for å søke motivasjon, inspirasjon, glede og lykke. Flere av venninnene mine har allerede fått gjennomgå mine utallige beskrivelser av the city of blinding lights og hvilken utrolig opplevelse det var. Men jeg vet at jeg kommer til å leve på den uken i mangen år fremover. Det koster ikke overdrevent mye heller, turen jeg hadde med min samboer kostet ca 7000,- for fly+hotell (57th street rett ved 5th ave. og times square) per pers. Vi reiste off-season rett etter fashion week i februar, og det passet bra for da fikk vi se mer av det dagligdagse livet i storbyen. Vi bestilte gjennom www.gotogate.com for der kommer de beste (og rimeligste) alternativene opp.

Min interesse for mote fikk et kick in the butt da jeg ankom New York. Jeg ble inspirert til tusen, og kunne lett bodd der noen måneder slik som Ulrikke gjør om dagene. Men nå får jeg konsentrere meg om vestkysten og se hva Los Angeles og San Francisco har å by på.






2 kommentarer:

  1. Håper du får en fin tur, og at du har masse å skrive på bloggen når du kommer hjem:)

    SvarSlett
  2. Takk :) Vi skal blogge hver dag om vi har tid! :D

    SvarSlett