søndag 5. desember 2010

Trøste-shopping

Det er kun én ting som virkelig hjelper meg å slappe av i eksamenstiden, og det er trøsteshopping. Idag var det VIP-kveld hos Steen&Strøm, og det måtte jeg selvsagt få med meg. Passet fint etter timesvis med lesing tildigere på dagen. Nå har det seg slik at jeg har vært flink til å spare så mye jeg klarer (dvs NULL fornøyelsesshopping) den siste måneden, slik at jeg skulle få spandere på meg litt ekstra når jeg reiser til Edinburgh, men idag klarte jeg ikke å holde meg mer. Jeg har tilbrakt hele dagen i pysjamasen, så jeg brukte litt ekstra tid på å stelle meg før jeg satte kursen mot byen.

Det er mange venninner som ALDRI har sett meg med oppsatt hår, og de fleste kjenner meg faktisk ikke igjen uten panneluggen og krøllene. Hva synes du?


Her er dagens funn:

High-Waist-bukse fra Vila, 299,-
Bolero fra Monki, 200,-
 Topp fra Monki, 100,-
High-Waist-skjørt fra Monki, 75,- (før 150,-)
Kåpe fra H&M, 599,-

Lommebok fra Vila, 129,-
Armbånd fra Vila, 79,-
Øredobber fra Vila, 59,-

Fornøyd og litt trøtt, vendte jeg nesen tilbake mot bilen.. Ja, jeg må ha vært utrolig trøtt fordi først gikk jeg bort til en bil som jeg trodde var min, men så la jeg merke til at dørhåndtaket ikke virket kjent. Jeg ble litt flau, og lo litt for meg selv, og gikk til bilen ved siden av. Nei, det var heller ikke min bil! Herregud, det var mørkt ute, altså. Så enda flauere gikk jeg enda en plass tilbake, og der var det full treff ;)

God natt, skjønnaser!

2 kommentarer:

  1. Du var jo kjempefin med oppsatt hår! Må gjøre det oftere :)

    SvarSlett
  2. Takk Kristin :) Eg ska prøve på det ;)

    SvarSlett