fredag 17. desember 2010

Endelig hjemme!

Det har vært en opplevelsesrik, flott tur til Edinburgh, med shopping hver dag, og litt stein, men det er så godt å være hjemme igjen! Jeg får alltid den samme følelsen når jeg kjører hjem fra Sola flyplass at borte bra, men hjemme best!

Jeg skal legge ut bilder av hva jeg har shoppet, og anbefalinger om hvor å gå ut å spise, shoppe og hva som bør sees. Akkurat nå vil jeg helst bare hoppe tilbake i sengen, for jeg er helt utmattet. Takk gud at jeg ikke skal jobbe denne helgen, for det hadde definitivt tatt knekken på meg. Ikveld blir det fest etterfulgt av nok en fest imorgen. Oh my....


Nesten alle julegavene er i hus, så det er jo beroligende i seg selv, men tenkte meg en tur til byen sammen med min bedre halvdel i ettermiddag og shoppe resten :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar