tirsdag 7. desember 2010

Ett trykk og du er hekta

En venninne av meg sendte meg en link til en utrolig stilig, og ikke minst chic, nettside: www.boutiques.com. Her kan du surfe gjennom mange kjendiser sine klesanbefalinger, altså hva de ville kjøpt i butikken idag. Jeg kikker ofte innom Olivia Palermo, for hun er en sann fashionista, og selvfølgelig så elsker jeg stilen hennes! Du kan også sjekke mange designeres nye kolleksjoner som er på catwalken for øyeblikket. Jeg var innom Diane Von Furstenberg (også en favoritt), og her fant jeg en dyp mørkeblå kjole som jeg likte veldig godt. Da jeg klikket på linken dukket det opp en liknende blå kjole som jeg forelsket meg i.. Hva synes du?


Forresten så likner denne lekre modellen ekstremt mye på modelljenta i serien The City sesong 1.. Hun som hadde problemer med modelltypen sin som var utro... Husker du? :P

Uansett, det er ett trykk så er du hekta for på denne nettsiden kan jeg nesten garantere at du vil finne masse godsaker som vil friste deg ;)

Jeg fant også maaange nydelige vesker:




 Jakker er min no. 1 thing to buy; kan ikke få nok.....



Alle hentet herfra: www.modcloth.com

Choooooooes.... <3


Diane Von Furstenberg www.kennethcole.com

Avslutter med en GUESS motevisning, god natt <3

3 kommentarer:

  1. Takk for tips!

    Hehe, det er Allie - hun jobber jo som modell enda :)

    SvarSlett
  2. Likte den blå kjolen utrolig godt,men GUD for noen tynne armer.!

    SvarSlett
  3. Allie va d ja! :) Hehe.. Hu e ganske tynn ja, men d e jo sånn d e i modellverden, uheldigvis...

    SvarSlett