tirsdag 5. juli 2011

Tilbake til fedrelandet

Så var vi hjemme. Det var ubeskrivelig deilig å se kjæresten min igjen! Vi har vært sammen i snart 2,5 år, men er like forelska enda. Han møtte meg med en av favorittblomstene mine (røde nelliker) på flyplassen og da jeg kom hjem hadde han fikset ny stereo, bass, sub og høytalere i bilen, vasket hele leiligheten, tatt alt skittentøyet og pusset opp badet!! Wow for en mann! Jeg er så heldig :)

Nå sitter jeg hjemme med tidenes jet-lag og skal prøve å finne plass i skapet til alle klærene jeg har kjøpt. Den ene kofferten min ble igjen i Amsterdam og jeg vet ikke riktig når jeg får den, me håper i løpet av dagen. Dere har jo sett nesten alt jeg har kjøpt, men jeg tenkte kanskje å ha en liten cat-walk her på bloggen allikevel når alt er på plass. Så må jeg ta noen bilder av klærene mine og kanskje lage en salgsblogg?? Hva sier dere? Til nå ligger det ca 5 bæreposer med klær som må bort, og mer skal det bli..

Jeg brukte en del penger på Ole Henriksen-produkter i USA som jeg skal teste nå de neste månedene. Dere skal selvfølgelig bli oppdatert på hvordan de fungerer og resultater.

Jeg har normal/combination hud, dvs relativt ren hud, få kviser, men en t-sone som blir oljete utover dagen og hvor jeg har en del mørke porer. Jeg er svært skeptisk til å bruke rynkekremer i en alder av kun 22, men alle produktene til Ole Henriksen inneholder "age-defying"-ingredienser. På hjemmesiden deres står det at allerede når du er 17 år kan du begynne å forebygge rynker. Så lenge produktene vil hjelpe huden min å bli og se friskere ut, så er jeg 100% dedikert til å bruke dem, så får "rynke-ingrediensene" komme som en bonus ;)

Ole Henriksen er ganske dyre kremer, så jeg vil anbefale å gå til storinnkjøp i utlandet! Én krem ligger på $35-$65 hos Sephora (som shipper utenlands!), men er dyrere å kjøpe her hjemme.

Invigorating Night Gel.
Denne kremen er et nattserum som påføres 2-3 ganger i uken før nattkremen. Den skal jevne ut huden og fjerne rødhet og ujevnheter (les: rynker). Mer info finner du her.



Pure Perfection Night Creme.
Denne kremen vant Beauty Awards 2010 og er en fantastisk god nattkrem! Om morgenen er huden like fuktig (kremete) som når du la deg! Den inneholder antioksidanter som skal beskytte huden mot ytre miljøpåvirkninger samt tilføre huden fuktighet. Les mer her.

Firm Action Mask.
Første gang jeg prøvde denne masken fikk jeg bokstavlig talt sjokk over hvor ekstremt opp- (evt inn-)-strammende den var!! Jeg klarte nesten ikke snakke for den stramte sånn over huden, haha! Men utrolig deilig huden ble etter 20 minutter! Les mer her.

Fresh Start Eye Creme.
Denne øyekremen er drøy! Jeg tipper den vil vare i flere år, og den kjennes så "cooling" på huden! Brukes kveld og morgen.
Les mer her.

Truth Serum Collagen Booster.
Daglig vitaminbombe for ansiktet! Dette serumet skal jevne ut fargen i ansiktet ditt og tilføre masse vitamin C. Les mer her.

Her er et bilde av meg etter å ha brukt disse produktene i knappe 3 dager. (Uten sminke, naturligvis!)


Så nå får vi se hvilke mirakler som kommer ut av disse kremene!? ;)

1 kommentar:

  1. JAAAA til catwalk:) Kansje du kan få med deg marianne også?

    SvarSlett