søndag 10. juli 2011

Make Me Up

I California besøkte vi Sephora i hver eneste by vi var i, og opptil flere ganger også. Jeg fikk shoppet en del nye øyenskygger bl.a. fra i.d.

Her er i.d. sin Platinum (lyse) og Drama (mørke).

 





Et tips dersom du ønsker å kjøpe i.d.-sminke er å handle hos Strawberrynet.com hvor du får den opptil nesten halve prisen enn i butikk.



Forresten så har jeg en liten oppdatering på Ole Henriksen-produktene jeg har testet i litt over en uke nå. Jeg ser allerede at huden min er blitt finere! Den har en jevnere farge (ikke røde/mørke områder), mindre break-outs og den kjennes mykere :)

2 kommentarer:

  1. nydelig sminke!!! kan du ikke vise flere av klærne du kjøpte??=)

    SvarSlett
  2. Takk :) Så klart jeg kan vise klærene! Skal få til et innlegg i løpet av uken.

    SvarSlett