fredag 8. juli 2011

Shop til' you drop

Nok en gang.

De sier "diamonds are a girls' best friend", men i mitt tilfelle er det shopping som gjelder. Av og til lurer jeg på om jeg er avhengig av å ha et nytt plagg i skapet hver uke, eller om det bare er normalt for en person som er over gjennomsnittet glad i mote og klær generelt. Uansett så ser jeg at for folk som ikke kjenner meg helt inn til hjerteroten kanskje tenker jeg har en compulsive disorder. Men alle har sine ting - dette er én av mine.

Dagens kjøp.

Skjørt - Monki (kjøpte det i grønt også). 60,-

Ja  - vi har søppelet i stuen, det er samboeren - ikke meg - som har bestemt det.

Briller fra H&M. 79,-

Kjole fra Monki. 100,-

2 kommentarer:

  1. Hei :) Hvor lenge var du i USA? Sparte du mye før turen?

    SvarSlett
  2. Heisann :) Jeg var i California i 11 dager, og i Las Vegas i 3 dager. Jeg sparte opp 30 000,- ca. til shopping over ca 6 måneder. Turen kostet ca. 15 000,- inkl. fly, hotell og leiebil i 7 dager. Vi bestilte i oktober i fjor for å få turen rimeligere :)

    SvarSlett